איך להשתמש בוופורייזר לצרכים רפואיים?

וופורייזר הוא מכשיר אידוי שמחמם צמחי מרפא רפואיים, עד שהם משחררים אדים ואפשר לשאוף אותם.

כמעט כל וופורייזר בעולם מורכב מ:

  • סוללה, מקור אנרגיה.
  • תא חימום, שאליו מכניסים את העשבים.
  • פייה, שממנה שואפים.

מכשירי האידוי המסחריים הראשונים שיצאו לעולם לפניי  הם של חברת וולקנו מגרמניה שהתחילה בליצור מכשיר אידוי שולחני שמחמם בלון שממנו שואפים. כיום ובמיוחד בשנים האחרונות קיימים מאות חברות של וופורייזרים שמייצרים מכשירי אידוי ניידים שיכולים להתחרות בנייחים גם מבחינת הטעם וההרגשה.

מכשירי אידוי הפכו לטרנד בשנים האחרונות בעקבות הבהלה לזהב בארה"ב ותחום הקנאביס הרפואי בעולם.

מכשיר אידוי בעצם מייצר לנו אדים טהורים עם החומר הפעיל בצורת אוויר סמיך ובא לחסוך מאיתנו את העשן וכל החומרים שמתכלים בתהליך.

רוב מכשירי האידוי הם כבר יותר בריאים מאשר לעשן נייר, טבק, גז מצתים ולהכניס עשן לריאות.

מכשירי אידוי לא רפואיים הם בדרך כלל מכשירי אידוי ברמה מאוד נמוכה כאלה שיכולים לעלות אפילו 50 או 100 שקל או חיקויים של חברות מפורסמות שמשתמשים במתכות זולות שפולטות רעלים.pax-3-vaporizer-inhand5-800x533-c

בשביל למצוא את המכשיר אידוי הכי רפואי שמתאים לך כדאי להתבונן על החומרים שמהם המכשיר בנוי, ישנם חומרים שפולטים רעלים בחימום וישנם חומרים שלא.

מכשירי אידוי לצרכים רפואיים יהיו עם תא חימום קרמי או מנירוסטה. עדיפות לפייה מזכוכית, כמה שפחות פלסטיק שעובר בתהליך החימום מתא הבערה לפיה וסוללה חזקה עדיף כזאת שניתנת להחלפה שתחזיק גם במצבי חירום.

da-vinci-iq-review (1)

הוופורייזרים ברמה הכי גבוהה כיום לשנת 2017 שייכים לחברות הגדולות בתחום שלא מתפשרות על החומרים וגם על הנוחות והפשטות.

החברות הכי מוצלחות כיום מבחינת איכות החומרים הפשטות שבתפעול ואיכות האדים הם.

ארייזרדה וינצ'י, פאקסאטמוס, באונדלס.Facebook_1200x628-Arizer-family-v01וולקנו החברה הגרמנית שבעבר גם קיבלה אישור של הFDA עוד לא יצאה בשנים האחרונות עם דגם נוח ופשוט לשימוש אבל מבחינת איכות האדים, המייטי והקראפטי נחשבים למכשירים טובים מבחינת איכות החומרים.

כתיבת תגובה